Odoo Support
Wij bieden uitgebreide support aan voor bedrijven die hun bedrijfsprocessen willen optimaliseren met Odoo bedrijfssoftware. Met onze Odoo support service kunnen gebruikers vertrouwen op deskundige begeleiding, training en technische assistentie om het maximale rendement uit hun Odoo implementatie te halen.
Tips: Geef een uitgebreide beschrijving zodat wij u snel en efficiënt kunnen helpen. Voeg screenshots of een screencast toe zodat uw probleem direct zichtbaar is voor uw Odoo specialist.
Inloggen om uw ticket te volgen
Inloggen Account makenTicket aanmaken
Omtrent Odoo support
Onze ondersteuningsdiensten uitgelegd
- U voorzien van relevant materiaal (richtlijnen, productdocumentatie, enz.)
- Antwoorden op problemen die u kunt tegenkomen in de Odoo-database (bijv. "Ik kan mijn verkooppunt niet sluiten" of "Ik kan mijn verkoop-KPI's niet vinden")
- Vragen omtrent uw account, abonnement of facturatie
- Oplossen van bugs (blokkerende problemen of onverwacht gedrag niet te wijten aan een verkeerde configuratie of maatwerk)
- Problemen die kunnen optreden in een testdatabase na een upgrade na een meer recente versie
- Vragen waarbij we uw bedrijfsprocessen moeten begrijpen om te helpen uw database te implementeren
- Training over het gebruik van Odoo software
- Importeren van documenten in uw database
- Raadgeving over welke configuraties toe te passen binnen een applicatie of de database
- Hoe configuratiemodellen op te zetten (bijvoorbeeld: vooraadroutes, betalingsvoorwaarden, magazijnen, enz.)
- Elke interventie op uw eigen servers of dedicated cloud diensten van Odoo
- Elke interventie op een eigen account van derden (Ingenico, Authorize, UPS, enz.)
- Vragen of problemen omtrent specifieke ontwikkelingen of aanpassingen gedaan door Odoo of een derde (dit is alleen specifiek voor je database of waarbij code betrokken is)